BIJ BESTELLINGEN BOVEN € 100,00 REKENEN WE GEEN VERZENDKOSTEN

 

WINKELWAGEN IS LEEG
Mijn Account Registreren

Inloggen op uw account

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mij

Maak een account aan

Velden met een asterix (*) zijn verplicht.
Naam
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Bevestig wachtwoord
E-mail
Bevestig e-mailadres
Captcha
Reload Captcha

Bestelling

Op de productpagina vind je de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. De bestelknop geeft aan of het item wel of niet op voorraad is.

Voorraadstatus

Omschrijving

Actie

Op voorraad

Levering 3-5 dagen

 Gewoon bestellen kan

Tijdelijk  uitverkocht

Helaas niet op voorraad

 Bestellen kan nog steeds. Levering zodra het produkt weer op voorraad isLevertijd binnen 1-2 weken.

Niet meer leverbaar

Op is op

Op zoek naar iets anders

Op voorraad

Het product is op voorraad in ons magazijn. Levertijd is 3-5 dagen, maar altijd zo snel mogelijk. U kunt het direct online bestellen. Liever ophalen op een van onze locaties? Neem even contact met ons op om een afspraak te maken. Meestal kunt u de bestelling dan de volgende dag ophalen.

Tijdelijk uitverkocht

Het product is helaas niet op voorraad op dit moment. Bestellen kan nog steeds, maar de levertijd duurt dan 1-2 weken. Als het produkt weer op voorraad is, wordt uw bestelling direct verstuurd of u krijgt een e-mail als u voor ophalen heeft gekozen, zodat we een afspraak kunnen maken.

Niet meer leverbaar

Het produkt is helaas niet meer leverbaar. Dat vinden we heel jammer, maar proberen u altijd een goed alternatief te bieden.

U kunt zoeken naar een alternatief produkt of als u moeilijk een keus kunt maken, neem dan contact met ons op. Samen kunnen we misschien tot een goede alternatieve keuze komen. Wij adviseren u graag hierin.

Terug naar Klantenservice

U kunt op eenvoudige wijze een bestelling bij ons plaatsen. U kunt online bestellen en online betalen. Kiest u voor afhalen van u bestelling, dan kunt u op locatie met PIN betalen.

 

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen doet u  in 4 simpele stappen:

1. Plaats je produkt(en)

  • Zoek  naar het produkt dat u wilt kopen. Voeg het toe aan uw digitaal winkelwagentje. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Inloggen

  • Heeft u een account? Als u inlogt op uw Dragonstore-account gaat het bestellen veel sneller.
  • Nog geen account? Maak dan een nieuw account aan. Klik op Registreren en vul uw gegevens in. Ook zonder account kunt u bestellen, u bent dan in de winkel als Gast. Ook dan hebben we nog wel even uw gegevens nodig. Dat is zo gedaan, een kwestie van invullen. We raden u aan een account te maken zodat u al uw bestellingen en retouren op 1 plek hebt, u sneller kan betalen en u overal uw winkelwagen kunt bekijken.

3. Kies bezorgwijze en betaalmethode

  • Bezorgen of afhalen? Kies hoe je jouw product wilt ontvangen.
  • Kies de gewenste betaalmethode.

4. Controleren en betalen

  • U krijgt nu een overzicht te zien met alle gegevens. Klopt alles wat er ingevuld staat? Controleer alles goed, want een foutje is zo gemaakt.
    • U betaalt volgens de aangegeven betaalmethode en uw bestelling is afgerond.

Hoe bestel ik iets om op te halen op lacatie?

Eigenlijk precies op dezelfde manier. U kiest bij bezorgopties voor `ophalen ' en maakt een afspraak wanneer u de produkten kunt afhalen op een van onze locaties.

Terug naar de Klantenservice

Image

Foutje gemaakt of heeft u zich bedacht? Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we uw bestelling eenvoudig aanpassen. Als het pakket reeds aangeboden is aan de verzender, kunnen we de bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Lees hieronder wat je moet doen.

Bestelling annuleren

Uw bestelling annuleren kan via email of telefonisch contact. Annuleren kan alleen als uw bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat u snel contact opneemt met ons.

Bestelling wijzigen

Naam of adres van je bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt u direct uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar de Klantenservice.

Is uw pakketje al onderweg?

Dan kun u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Geen zorgen, voor de postbode is dit geen enkel probleem. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Heeft u het pakket wel bij de postbode geaccepteerd?

Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig .  Kijk voor meer informatie over het retour sturen op onze retourpagina.

Terugbetaling

Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van de gebruikte  betaalmethode maar meestal binnen 3 werkdagen.

Terug naar de Klantenservice