BIJ BESTELLINGEN BOVEN € 100,00 REKENEN WE GEEN VERZENDKOSTEN

 

WINKELWAGEN IS LEEG
Mijn Account Registreren

Inloggen op uw account

Gebruikersnaam
Wachtwoord
Onthoud mij

Maak een account aan

Velden met een asterix (*) zijn verplicht.
Naam
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Bevestig wachtwoord
E-mail
Bevestig e-mailadres
Captcha
Reload Captcha

Levering

Welke bezorgopties kun je kiezen?

Uw bestelling wordt bezorgd met de pakketpost of u kunt uw bestellen ophalen op onze locaties.

Bezorgoptie

Omschrijving

Kosten

Gratis bezorging

Alle bestellingen boven 100,00 EURO

Gratis

Pakketpost

Pakketten tot 10 kg.

€ 7,95

Pakketpost

Grote en zware artikelen boven de 10 kg.

€ 15,00

Ophalen op locatie

Ma-Vrijdag, op afspraak.

Gratis

     

Gratis bezorging

Alle bestellingen boven de 100,00 EURO worden altijd gratis bezorgd. Uw bestelling heeft u binnen 1-3 dagen in huis.

Bent u niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).

 Pakketpost tot 10 kg.

Uw bestelling wordt met de pakketpost verstuurd. Levering 1-3 dagen.

Bezorg-/administratie kosten bedragen € 7,95

Pakketpost boven 10 kg.

Voor grote of extra zware artikelen maken wij met u een afspraak, wanneer we kunnen bezorgen. Bezorg-/administratie kosten bedragen € 15,00.

Ophalen op locatie

Liever ophalen?  Dat kan op een van onze locaties. We maken hiervoor even een afspraak met u.  Afhalen op locatie is uiteraard gratis.

We houden u op de hoogte over uw bestelling:

De bestelling...

Je ontvangt...

... is correct afgehandeld.

... de orderbevestiging per e-mail.

... is verzonden.

... de verzendbevestiging per e-mail.

Track & Trace

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen track & trace in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen.

Foutje gemaakt of heeft u zich bedacht? Als het pakketje ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we uw bestelling eenvoudig aanpassen. Als het pakket reeds aangeboden is aan de verzender, kunnen we de bestelling niet meer wijzigen of annuleren. Lees hieronder wat je moet doen.

Bestelling annuleren

Uw bestelling annuleren kan via email of telefonisch contact. Annuleren kan alleen als uw bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Dus zorg dat u snel contact opneemt met ons.

Bestelling wijzigen

Naam of adres van je bestelling wijzigen? Onze klantenservice helpt u direct uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar de Klantenservice.

Is uw pakketje al onderweg?

Dan kun u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Geen zorgen, voor de postbode is dit geen enkel probleem. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Heeft u het pakket wel bij de postbode geaccepteerd?

Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening. En retourneren gaat gelukkig heel eenvoudig .  Kijk voor meer informatie over het retour sturen op onze retourpagina.

Terugbetaling

Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening heeft, hangt af van de gebruikte  betaalmethode maar meestal binnen 3 werkdagen.

Haalt u uw bestelling liever zelf op? Dat kan op één van onze locaties.

Ophalen op locatie

Ophalen kan op diverse locaties. Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Ophalen kan van maandag tot en met vrijdag; afhankelijk van welke locatie uw voorkeur heeft..